perjantai 8. maaliskuuta 2013

Lodidiidadaa

Aloitin neuletakin. Mukavan nopeasti edistyy. Malli on Lodi. Puikot 4 ja 4,5, lankana Cascade 220 ja Dropsin Lima. 


Sain helmikuun sukkahaasteen sukat valmiiksi. Ullaneuleesta Kiertoradalla-sukat Silja-langasta. Puikot 2,25 hiilikuitupuikot. Tosi kivat puikot, suosittelen. :) Sukkien kooksi tuli 39-40, mun käsiala on yksinkertaisesti liian löysä. Pitää koittaa uudemman kerran jollain toisella langalla ja ohuemmilla puikoilla. Tykkään kyllä mallista. Sukat menevät lahjaksi.


4 kommenttia:

Sanna kirjoitti...

Kivan näköinen neuletakki tulossa :) Kaunis väriyhdistelmä.

Nordina kirjoitti...

Kiitos. Itse tykkään miltä noi raidat näyttää. Vois tehdä samalla ohjeella toisenkin raitatakin, eri väreistä vain. Mulla ois useampaan raitatakkiin langat kun aina tekee mieli ostaa vain yksi tai kaksi kerää yhtä väriä. Rakastan värejä, pakko saada ne kaikki!

suppis kirjoitti...

Sun Kiertoradalla-sukat on ihanan väriset! Ja neuletakki näyttää tosi kivalta! :)

Täällä näyttää muutenkin olevan kaikkia ihania juttuja, jäänpä siis lukijaksi! :)

Tervetuloa myös piipahtamaan minun käsityöblogissani :) Postailin just mun hirveästä matkasta Kiertoradalla-sukkien kanssa :)

http://suppiksen.blogspot.fi

Nordina kirjoitti...

Suppis, tervetuloa! Aina kiva saada lisää lukijoita joille mun jutut kelpaa. :)
Takki on nyt siinä vaiheessa, että pähkäilen tekisinkö kokopitkät vai 3/4 -pituiset hihat. Lanka näyttäisi riittävän täyspitkiinkin hihoihin.